Problema driver-ului greu de gasit !

    Dupa formatarea unu laptop sau pc stim cu totii ca avem nevoie de drivere pentru fiecare componenta (video, sunet ,bluetooth, adaptor card etc ).
    Exista un program care se numeste Driver Identifier , acesta se instaleaza si scaneaza toate drivere care lipsesc si afiseaza o lista cu denumirile driverelor care lipsesc.
 
      Descarca de aici Driver Identifier


   Asa arata programul dupa instalare, iar dupa deschidere dam pe Scan Drivers exact cum aparata in imagine.
   Acesta incepe sa scaneze , dupa care ne deschide o pagina in browser cu o lista de drivere gasite :
   Eu am luat denumirea driverului pe care nu il gaseam si l-am descarcat de pe site-ul oficial si a mers ,insa mai exista o  posibilitate.
   Se poate sa ne inregistram pe site-ul lor http://www.driveridentifier.com/ si luam driverul care il dispune acest program.Eu am avut nevoie decat de un driver si de aceea am procedat asa.

Cum luam driverul propus de driver indentifier ,daca nu ne afiseaza numele ?

Primul pas este inregistrarea pe site.( email , parola , se trimite un link de confirmare ).
Dupa care download pe driverul din lista care il vrem :
Putin mai in josul pagini o sa apara un link de download :
Dam download de la acea iconita , si vom selecta exact ca in urmatoarele imagini :
Cu acesti pasi va permite download-ul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu