Protectie mai buna la Windows 8

      Dupa o luna si ceva dupa ce am instalat Windows 8 pe laptopul meu am vazut si primele diferente fata de alte windows-uri.Pot spune ca are cateva avantaje fata de celelate.S-a spus despre windows 8 ca are o mai mare eficienta la detectarea programelor malware,ca ar avea un fel de antivirus incorporat.

Daca mergem la control panel - windows defender si avem update-urile descarcate ne spune ca windows defender ajuta la monitorizarea si potejarea pc-ului.


Dar,nu asta este important.Instalam un program si vrem sa il inregistram fara serial si cautam un crack care sa-l copiem unde este instalat programul.Toti o stim ca fisierele gen crack sunt cu probleme, adica de la ele putem lua usor virusi.

Am copiat un crack pentru un program.Cand am incercat sa-l deschid sa vad daca a functionat metoda am fost informat de windows defender astfel :




Deci reamintesc faptul ca nu am nici un antivirus instalat ,pur si simplu doar windows 8.

Eu cred ca asta ar fi o solutie de viitor pentru toti ,caci nu mai trebuie sa instalam tot felul de antivirusi,sa cautam seriale, crack-uri si sa stai mereu cu grija ca nu ai o protectie sporita a pc-ului.

1 comentarii:

omidiu spunea...

Salut,

Sunt interesat de un schimb de linkuri cu blog-ul dvs.
Va pot oferi linkuri de pe mai multe bloguri cu Page Rank 3
Astept un raspuns in cazul in care sunteti interesat a si apoi am sa va dau mai multe detalii. (mail: comenzi_traduceri@yahoo.com)

Multumesc,
Ovidiu

Trimiteți un comentariu