Cum sa facem Windows Xp bootabil pe stick usb !

Ne-am saturat sa tot cumparam Cd-uri si DVD-uri pentru a face cate un windows bootabil pentru a formata Pc-ul iar dupa o anumita perioada de timp se deterioreaza si se blocheaza in timpul formatului.In unele situatii nu poate copia anumite fisiere dupa el.Asa ca un mod mai simplu este acela de a cumpara un stick usb.Este o metoda testata de mine cu windows xp pe stick.
  • In primul rand avem nevoie de 2 programe importante.Aceste programe sunt :
  1. Daemon tools
  2. Win to flash
  • Instalati daemon tools si dezarhivati ''win to flash'' intr-un folder.
  • Dupa ce sa instalat ''daemon tools'' montam imaginea iso a windows-ului pe care am descarcato exact ca in urmatoarele 2 imagini de mai jos.



  • Dupa ce facem acesti pasi mergem in folderul unde am dezarhivat ''win to flash'' si deschidem programul.De aici o sa dati Next si Ok exact ca in imagini pana la un moment dat:







  • Toti acesti pasi pana cand ajungem exact ca in aceasta imagine :

  • La categoria ''windows files patch'' selectati imaginea cu windows care am montato mai devreme cu daemon tools.
  • Iar la '' Usb drive '' selectati stikul care il aveti dupa care dati Next
  • O sa apara cam asa ceva si o sa bifati ''I do accept..."si ''Continue''si o sa inceapa sa formateze stikul cu winodows.Succes si va astept cu nelamuriri.


5 comentarii:

Anonim spunea...

Da,foarte misto.Merge struna.

Anonim spunea...

daca am un cd bootabil , si in prima casuta pun cd-ul si in a2-a stick-ul , unde este gresit ? ca imi da eroare ...:|

mihailovici11 spunea...

Raspuns pentru anonim : prima data trebuie montat cu daemon tool windows-ul de pe cd si in prima casuta pui imaginea montata !

Anonim spunea...

salut! nu stiu de ce nu pot face un stick cu windows xp sp3 folosind wintoflash! am windows 7 ultimate 32biti! culmea e ca am facut deja un stick cu windows 7 32biti dar cind dau sa pun xp merge,apare ca este facut,dau finish iar la verificare stick nu apare cu pictograma ,,setup, la stick! cind dau open stick nu vad niciunde ,,setup.exe,,! am incercat sa dau instalare de pe stick cu xp si nu merge! win 7 merge perfect si e facut cu acelasi program! am incercat si cu cd introdus si cu iso montat cu power iso! nu imi ziceti ca trebuia daemon tools ca nu va cred! pt mine power iso e perfect! dovada ca win 7 l-am putut pune pe stick si a iesit butabil! nu stiu de ce xp nu iese nicicum! va stimez oricum dar si mai mult daca imi raspundeti! :))

mihailovici11 spunea...

Raspuns pentru Anonim . Sa inteleg ca nu reusesti sa faci stick bootabil cu Win xp Sp3 cu Win to Flash. S-ar putea sa fie de vina Windows-ul tau sau nu este montat corect , incearca si cu daemon tools sau poti incerca si cu winsetupfromusb : http://kitulmeu.blogspot.ro/2013/04/windows-xp-bootabil-cu-win-setup-from.html

Trimiteți un comentariu